NV Litoměřice 21. 5. 2011

05.06.2011 12:32

    Na výstavy do Litoměřic jsem Maxího hlásila tak nějak automaticky. Máme je poměrně blízko a proto jsem si říkala, že je to dobrá příležitost.

    Přiznám se ale upřímně, že mě příšerně štvalo, že na internetu nebyl seznam vystavovatelů - jak má člověk potom vědět, s kým vlastně půjde do kruhu?

    S Maxulkou, a teď už i s Tarýskem jsme poctivě trénovali a tak jsem většinu nervů hodila za hlavu.

    V sobotu jsem vyrazila brzy ráno, přejímka začínala v sedm hodin. Jenomže s mým orientačním smyslem mi dost dlouho trvalo, než jsem našla místo, kde vydávali desky a katalogy, a přestože naše hala byla na dohled od hlavní brány (přišla jsem tou spodní), trvalo mi než jsem ji našla. Když jsem konečně dorazila, byla už hala téměř plná a místa sotva pár centimetrů. Naštěstí už byla na místě paní Opltová s Holakovskými, uvolnili mi kousek místa a já s povděkem zaparkovala u nich.

    Tentokrát nás opět hodnoditl pan Beradze, se kterým jsme se setkali už v Budějovicích (možná proto jsem si nedělala takovou hlavu, protože už jsme se s ním setkali). Nicméně hodnotil celkem 84 pejsků, shih-tzu přišli na řadu až úplně nakonec, takže jsme dlouhou dobu čekali a čekali a čekali.... Po poledni se navíc spustila bouřka, lilo jako z konve a my jen doufali, že pejsci nebudou vystrašení.

    Paní Opltová byla tak laskavá, že mi učesla Maxího (já jsem byla vyhozena, prý aby nedělal hlouposti). Budu se to muset naučit. Je to ostuda.  Podle katalogu jsem zjistila, že do kruhu jdeme s Etienem Bohemia King. Pejsek je opravdu moc hezký, takže jsem tiše doufala ve výbornou, ale první místo jsem nečekala. Leč, trénink se vyplatil. Zatímco Maxí šel a stál velice pěkně, Etien neměl náladu a nechodil tak jak měl. Na panu rozhodčím bylo vidět, že se nemůže rozhodnout. Nakonec se ale rozhodl v náš prospěch. Maxí získal své druhé V1, CAC! Tentokrát už jsem nedumala nad tím, jestli se nespletl.

    Jen je mi opravdu moc líto, že z této výstavy nemám žádnou fotku. Ale aspoň  jsem si nezapomněla vyzvednout kokardu tak, jako v Budějovicích :-)

    Krásný den s úžasnými lidmi a výborným výsledkem. :-D