Krajská výstava Louny květen 2010

19.01.2011 21:59

    Na další výstavu jsem se vypravila opravdu daleko. Celých 5 kilometrů z Černčic do Loun. Výstava se konala na lounském výstavišti, jako 1. lounská krajská výstava psů, kterou pořádal Klub chovatelů málopočetných plemen. Na výstavě jsem se setkala se třemi paními chovatelkami pejsků shih-tzu. Chudinku paní Opltovou ten můj malý mizera kousl. Nicméně jsem ode všech dostala spoustu rad a přikázání, Maxíka tam docela dost srovnala - až tak, že se urazil a další dva dny se mnou nemluvil. Nicméně když na nás přišla řada, choval se vzorně, nechal se prohlédnout a skončili jsme se známkou VN 1 (velmi nadějný 1) - i když je pravda, že jsme v naší třídě - tedy třída dorostu - shih-tzu - byli jediní :-). Při soutěži o nejlepšího dorostence výstavy jsme se umístili na druhém místě, porazil nás Papillon. Paní rozhodčí byla moc hodná a radila mi, jak mám Maxíka vést.